Merhaba
Şu anda 25 yaşındayım, bu sene tecilim doluyor. Bedelli yapmak istiyorum fakat bedelli için minimum 27 yaşında olmak gerekiyormuş. Nasıl yapacağım şimdi bedelli yapamaz mıyım? Parasını ödesem o zamana kadar tecilli sayılamaz mıyım?