• 13-02-2021, 17:12:05
    #1
    Selamlar,

    Birçok kişi dövizdeki düşüş sebebiyle fiyatların düşebileceğini söylüyor. iPhone 12 Pro Max fiyatları sizce ne zaman düşer?
  • 13-02-2021, 17:14:23
    #2
    Dovizin düşmesi fiyatlara yansımaz burası Türkiye
  • 13-02-2021, 17:14:49
    #3
    Bizde düşüş yok hep yükseliş var hocam en ucuzu tuz du oda %100 zam yedi
  • 13-02-2021, 17:15:30
    #4
    Iraktan al getir kaydını yap kat kat ucuza gelir (pro max 512gb için konuşuyorum)
    Ortalama 10k geliyor
  • 13-02-2021, 17:16:36
    #5
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iraktan al getir kaydını yap kat kat ucuza gelir (pro max 512gb için konuşuyorum)
    Ortalama 10k geliyor
    Onları sonradan ikinci el olarak satmak zor olmuyor mu?
  • 13-02-2021, 17:19:28
    #6
    Bu ülkede artan şeyin fiyatı düşmez.
  • 13-02-2021, 17:19:32
    #7
    Kurumsal firmalar harici düşüş yapabilcek sanmıyorum adamlar zaten o vergiyi ödemiş
  • 13-02-2021, 17:36:51
    #8
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onları sonradan ikinci el olarak satmak zor olmuyor mu?
    Hiçbir farkı yok, kayıt yaptırdıktan sonra Türkiye ile alınmayla aynı.
  • 13-02-2021, 17:44:23
    #9
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir farkı yok, kayıt yaptırdıktan sonra Türkiye ile alınmayla aynı.
    Pasaport sahibinin sim kartı dışında çalıştırmıyor diyorlardı öyle bir şey yok mu? Diyelim 2 sene sonra başkasına satacağım kendi sim kartıyla çalışır mı alacak kişinin?