neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir farkı yok, kayıt yaptırdıktan sonra Türkiye ile alınmayla aynı.
Pasaport sahibinin sim kartı dışında çalıştırmıyor diyorlardı öyle bir şey yok mu? Diyelim 2 sene sonra başkasına satacağım kendi sim kartıyla çalışır mı alacak kişinin?