• 12-02-2021, 00:38:04
    #1

    15 DAKIKALIK DOGECOIN GRAFİĞİNİ BU ŞEKİLDE ÇİZDİM VE ´ KESİŞİME GELENE KADAR İŞLEM YAPMAYIN´ YORUMUNU YAPTIM. SİZCE YANLIŞMI ÇİZDİM VE YORUMLADIM? HATALARIM NELER?
  • 12-02-2021, 00:38:48
    #2
    Elinize sağlık. Kendinizi geliştirmeyi sürdürebilirsiniz.
  • 12-02-2021, 00:46:32
    #3
    Aşağı yönlü daralan üçgen var patlarsa hedefini vs. çizerseniz daha mantıklı olur.

    ama 15 dakikalık grafik ve üstelik doge gibi saçma bir coinde teknik analiz yapmak ne kadar doğru bilemedim.
  • 12-02-2021, 00:49:15
    #4
    İlla üçgenin ucuna kadar gidecek diye bir koşul yoktur. O üçgenin daralma potansiyeli var ama bu şart değildir. Uca kadar daralmadan da bir yöne doğru kırılım sağlanabilir. Ama genel itibariyle yeterli bir çizim. (İşlem yapmak için farklı indikatörler ile desteklemek gerekecektir.)