Konu
sizce grafiği nasıl çizmişim ?
12-02-2021, 00:38:04
#1
ulagetlo
15 DAKIKALIK DOGECOIN GRAFİĞİNİ BU ŞEKİLDE ÇİZDİM VE ´
KESİŞİME GELENE KADAR İŞLEM YAPMAYIN
´
YORUMUNU YAPTIM. SİZCE YANLIŞMI ÇİZDİM VE YORUMLADIM? HATALARIM NELER?