15 DAKIKALIK DOGECOIN GRAFİĞİNİ BU ŞEKİLDE ÇİZDİM VE ´ KESİŞİME GELENE KADAR İŞLEM YAPMAYIN´ YORUMUNU YAPTIM. SİZCE YANLIŞMI ÇİZDİM VE YORUMLADIM? HATALARIM NELER?