• 11-02-2021, 18:25:17
    #1
    Merhaba,

    Türkiye Borsasında işlem yapıyorum. Stopaj 0 yani vergi yok. Kripto paralarda da bu durum aynı mı? Örneğin binance, paribu, btcturk vb. gibi platformlardan elde ettiğimiz kazançlarda ek bir işlem yapmamız gerekir mi ?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 11-02-2021, 18:27:12
    #2
    @benimmuhasebecim;
  • 11-02-2021, 18:27:44
    #3
    Şuanlık yok
    gelir ama yakındır
  • 11-02-2021, 18:28:18
    #4
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Şuanlık bir vergilendirme yok.
  • 11-02-2021, 18:29:34
    #5
    yok
  • 11-02-2021, 18:30:13
    #6
  • 11-02-2021, 18:31:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Rahat rahat yap nasılsa 5 yıl süresi var, gelir idaresi onun da icabına bakacak vakti gelince
  • 11-02-2021, 18:31:08
    #8
    Şuanlık yok yaz olmadan gelir diye bekliyorum çok göze battı artık
  • 11-02-2021, 18:34:55
    #9
    Mali Müşavir
    Şu an yok hocam ama bu senenin içinde gelmesi bekleniyor