Merhaba,

Türkiye Borsasında işlem yapıyorum. Stopaj 0 yani vergi yok. Kripto paralarda da bu durum aynı mı? Örneğin binance, paribu, btcturk vb. gibi platformlardan elde ettiğimiz kazançlarda ek bir işlem yapmamız gerekir mi ?