• 10-02-2021, 14:28:54
    #1
    Merhaba, umarım gününüz güzel geçiyodur

    Kendimi bildim bileli gözlerimin güneşe alerjisi var fakat 6-7 yıl önce vücut alerjimde başlamıştı güneşte dışarı çıktığım zaman direkt terliyor kaşınıyor ve kızarmaya başlıyordum
    Uzun süredir yoktu fakat 3-4 gündür tekrar başladı buna benzer alerjisi olan var mı acaba? Daha önce hangi hastaneye gittiysem tedavisini bulamadılar
  • 10-02-2021, 14:29:23
    #2
    Ben, yazın uzun kollular ile gezmek zorunda kalıyorum
  • 10-02-2021, 14:30:25
    #3
    Bir dönem vardı.
    Güneşte çok kaldığım için yüzümün bazı yerlerinde leke olarak çıkmıştı, ilaç tedavisi ile geçti ama
  • 10-02-2021, 14:30:58
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gözlerde alerji var, kaşınma ve sulanma oluyor
  • 10-02-2021, 14:32:51
    #5
    Tural Abiyev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözlerde alerji var, kaşınma ve sulanma oluyor
    Geçmiş olsun tedavisi yok. Vücutta alerji var mı güneşe/sıcağa karşı?
  • 10-02-2021, 14:34:09
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir dönem vardı.
    Güneşte çok kaldığım için yüzümün bazı yerlerinde leke olarak çıkmıştı, ilaç tedavisi ile geçti ama
    Benimkisi çok farklı ya tüm vücudum kızarıyor leke falan yok hiç

    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben, yazın uzun kollular ile gezmek zorunda kalıyorum
    Ben ne giyersem giyiyim yaz kış fark etmiyo hafif sıcakta vücut direkt kaşınıp kızarıyor kaşımadığım halde
  • 10-02-2021, 14:35:18
    #7
    Ben güneşe çıkınca hapşuruyorum, hava 35 derece olsa bile yüzüme vurduğu anda direkt burnumun içi gidıklanmaya başlıyor ve istemsizce sürekli hapşuruyorum
  • 10-02-2021, 14:36:49
    #8
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun tedavisi yok. Vücutta alerji var mı güneşe/sıcağa karşı?
    15 yıldır bilgisayar arkasındayım ama gözler sorunsuz, 0. Sadece zaman zaman kaşınma ve sulanma oluyor, alıştık artık. Vücutta güneş değilde, sıcakta oluyor. Sanırım soğuk seven birisiyim 😀