Bir dönem vardı.
Güneşte çok kaldığım için yüzümün bazı yerlerinde leke olarak çıkmıştı, ilaç tedavisi ile geçti ama
Benimkisi çok farklı ya tüm vücudum kızarıyor leke falan yok hiç
Ben, yazın uzun kollular ile gezmek zorunda kalıyorum
Ben ne giyersem giyiyim yaz kış fark etmiyo hafif sıcakta vücut direkt kaşınıp kızarıyor kaşımadığım halde