• 09-02-2021, 16:50:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, r10.net'e nereden giriyorsunuz google gibi tarayıcılardan mı yoksa uygulama program falan var mı. Uygulaması olsa baya iyi olurdu
  • 09-02-2021, 16:51:28
    #2
    ayoft.com
    Tarayıcı uygulamayı aratmıyor, bir eksiği yok.
  • 09-02-2021, 16:51:56
    #3
    Bende bu şekil
  • 09-02-2021, 16:52:05
    #4
    Nirek r10.net olarak giriyorum googlede aramak zor 2 saati 3 down beklicem
  • 09-02-2021, 16:52:06
    #5
    iPad Safari'den direk yer imlerinden tıklıyorum.
    • Progod
    Progod bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-02-2021, 16:52:26
    #6
    Bilgisayardan tarayıcı ile giriyorum. Google play store de r10 yok. Şimdi baktım göremedim.
  • 09-02-2021, 16:52:34
    #7
    Google Chrome >
  • 09-02-2021, 16:52:34
    #8
    Uyguluma yok. Geliştiriliyor diye biliyorum. Şahsen modern temada uygulamaya çok da ihtiyaç duymuyorum zaten. Hem mobil hem de masaüstü opera tarayıcı üzerinden giriş yapıyorum.
  • 09-02-2021, 16:53:02
    #9
    Yönetici onayı bekliyor
    mavirane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bu şekil
    O nasıl oluyor ya 😂😅