R10.net e nereden giriyorsunuz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.net e nereden giriyorsunuz
17
●
293
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10.net e nereden giriyorsunuz
1
2
09-02-2021, 16:50:33
#1
Progod
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba, r10.net'e nereden giriyorsunuz google gibi tarayıcılardan mı yoksa uygulama program falan var mı. Uygulaması olsa baya iyi olurdu
09-02-2021, 16:51:28
#2
ahmetyigit
ayoft.com
Tarayıcı uygulamayı aratmıyor, bir eksiği yok.
09-02-2021, 16:51:56
#3
mavirane
Bende bu şekil
09-02-2021, 16:52:05
#4
ResLio
Nirek r10.net olarak giriyorum googlede aramak zor 2 saati 3 down beklicem
09-02-2021, 16:52:06
#5
Misafir
iPad Safari'den direk yer imlerinden tıklıyorum.
Progod
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
09-02-2021, 16:52:26
#6
PATRON54
Bilgisayardan tarayıcı ile giriyorum. Google play store de r10 yok. Şimdi baktım göremedim.
09-02-2021, 16:52:34
#7
Felix
Google Chrome >
09-02-2021, 16:52:34
#8
FrknYLMZ
Uyguluma yok. Geliştiriliyor diye biliyorum. Şahsen modern temada uygulamaya çok da ihtiyaç duymuyorum zaten. Hem mobil hem de masaüstü opera tarayıcı üzerinden giriş yapıyorum.
09-02-2021, 16:53:02
#9
Progod
Yönetici onayı bekliyor
mavirane adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende bu şekil
O nasıl oluyor ya 😂😅
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler