Konu
R10.net e nereden giriyorsunuz
09-02-2021, 16:52:34
#8
FrknYLMZ
Uyguluma yok. Geliştiriliyor diye biliyorum. Şahsen modern temada uygulamaya çok da ihtiyaç duymuyorum zaten. Hem mobil hem de masaüstü opera tarayıcı üzerinden giriş yapıyorum.