• 09-02-2021, 15:16:32
    #1
    Merhaba arkadaşlar, etherium mining işini araştırıyorum ve girmeyi düşünüyorum. Yapan arkadaşlar bir kaç tüyo ve artılarını eksilerini söyleyebilir mi şuan girilebilir mi halen?

    Etheriumun şuan ki kur fiyatı yüksek evet biliyorum bunun yakın zaman da düşmesi gibi birşey düşünüyor musunuz?
    Piyasada ki kart stok sıkıntısının farkındayım kartları 2.el almak sorun yaratır mı?

    Yorumlara bekliyorum. Şimdiden teşekkürler
  • 09-02-2021, 15:20:00
    #2
    kartları 2.el almak sorun yaratır mı?
    evet yaratır yolda kalırsınız malesef

    bu işe girmek istiyorsanız enerji tüketimini en düşük seviyelere getirmeniz lazım ( güneş enerjisi paneli )
    deneme yanılma dönemleri artık çok masraflı
  • 09-02-2021, 15:21:05
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1. Piyasada kart yok
    2. İkinci el bozulma riski var ve. Nerdeyse hepsi mining de kullanılmistir .
    3. Temiz kart olsa miningciler bırakmaz yapışır hemen
    4. Bütçen ne bilmiyorum ama ufak para ile yapılacak iş değil.
    5. Düşecegini düşünmüyorum açıkçası şahsi görüşüm
    6.bu bir şans işi iddia gibi düşün kaybedecek paran var sa uzulmeyecegin . O zaman düşünmelisin

    Yurt dışı tanıdık vs ile getirtebilirsen güzel olabilir
  • 09-02-2021, 15:21:52
    #4
    İki gündür benim de dikkatimi çekiyor. Evdeki pc ile 42mh lık bir performans ile mining yapabildim. O değer karşılığında aylık ortalama 60usd kazanırsın diye bir sonuç çıkarttı sistem bana. Bu bana yatırım için cazip geldi fakat;
    araştırmalarım neticesinde, yatırım yapanların hep geri satmaya çalıştıklarını ve olayların bekledikleri gibi ilerlemediğini anlattıklarını gördüm. Dolayısıyla biraz vazgeçtim gibi.
    Bu konuda bilgisi olan arkadaşları ben de dinlemek isterim.
  • 09-02-2021, 15:22:04
    #5
    ben videolara felan denk gelmiştim
    • Çok arza yapıyor
    • Çok ses çıkarıyor
    • Kurulum çok zor
    • Elektirik fatura uçuk
    • Kurulum hataları çıkarıyor
    Bunları duydum izledim gördüm
  • 09-02-2021, 15:22:18
    #6
    Hesap yapınca elektrik gelir elektrik maliyetini çıkarıyor cüzzi bir şekilde.
    dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kartları 2.el almak sorun yaratır mı?
    evet yaratır yolda kalırsınız malesef

    bu işe girmek istiyorsanız enerji tüketimini en düşük seviyelere getirmeniz lazım ( güneş enerjisi paneli )
    deneme yanılma dönemleri artık çok masraflı
  • 09-02-2021, 15:23:20
    #7
    Yorumlarınız için teşekkürler. Fakat yurt dışından ürün getirtmek çok meşaketli artık :/
    Haydar Bingol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Piyasada kart yok
    2. İkinci el bozulma riski var ve. Nerdeyse hepsi mining de kullanılmistir .
    3. Temiz kart olsa miningciler bırakmaz yapışır hemen
    4. Bütçen ne bilmiyorum ama ufak para ile yapılacak iş değil.
    5. Düşecegini düşünmüyorum açıkçası şahsi görüşüm
    6.bu bir şans işi iddia gibi düşün kaybedecek paran var sa uzulmeyecegin . O zaman düşünmelisin

    Yurt dışı tanıdık vs ile getirtebilirsen güzel olabilir
  • 09-02-2021, 15:24:59
    #8
    20-30K usd para yoksa cebinde yapılacak şey değil.
  • 09-02-2021, 15:25:18
    #9
    pm atın yardımcı oluruz hocam
    • Floki
    Floki bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.