İki gündür benim de dikkatimi çekiyor. Evdeki pc ile 42mh lık bir performans ile mining yapabildim. O değer karşılığında aylık ortalama 60usd kazanırsın diye bir sonuç çıkarttı sistem bana. Bu bana yatırım için cazip geldi fakat;
araştırmalarım neticesinde, yatırım yapanların hep geri satmaya çalıştıklarını ve olayların bekledikleri gibi ilerlemediğini anlattıklarını gördüm. Dolayısıyla biraz vazgeçtim gibi.
Bu konuda bilgisi olan arkadaşları ben de dinlemek isterim.