• 09-02-2021, 15:27:37
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Castaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki gündür benim de dikkatimi çekiyor. Evdeki pc ile 42mh lık bir performans ile mining yapabildim. O değer karşılığında aylık ortalama 60usd kazanırsın diye bir sonuç çıkarttı sistem bana. Bu bana yatırım için cazip geldi fakat;
    araştırmalarım neticesinde, yatırım yapanların hep geri satmaya çalıştıklarını ve olayların bekledikleri gibi ilerlemediğini anlattıklarını gördüm. Dolayısıyla biraz vazgeçtim gibi.
    Bu konuda bilgisi olan arkadaşları ben de dinlemek isterim.
    Merak ettim kimleri takip ediyorsunuz 😀 elindeki Keri satanlar. 8gb kart alıp bunu 16 24 GB karta çevirmeye çalışanlar dir eminim 10 kart yerine 5 kart mantıklı bende öyle yaptım çünkü 3090 aldım 5 adet . Pahalı ama uzun soluklu girdim bu işe
  • 09-02-2021, 15:28:37
    #11
    Kart yok piyasada. Olanlar da fahiş fiyattan satılıyor. Bu yüzden şuan girmek pekte mantıklı değil.
    2_3 hafta önce 2000den gördüğümüz rx580ler 5000leri aşmış vaziyette. Bu fiyattan almak bana anlamsız geliyor.
    2.el ise tam bir şans işi 😃
  • 09-02-2021, 15:28:59
    #12
    Her karta 500w power bağladım sağlam temiz olsun diye hiç bir masraftan kaçmadım su gördüğün alanda 150. Bin var 😀 ya kazanacağız ya kazanacağız. Başka yolu yok .
  • 09-02-2021, 15:29:49
    #13
    Haydar Bingol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettim kimleri takip ediyorsunuz 😀 elindeki Keri satanlar. 8gb kart alıp bunu 16 24 GB karta çevirmeye çalışanlar dir eminim 10 kart yerine 5 kart mantıklı bende öyle yaptım çünkü 3090 aldım 5 adet . Pahalı ama uzun soluklu girdim bu işe
    https://www.r10.net/search.php?searchid=49979887

    Hocam burada bir çok kişi bulabilirsiniz.
  • 09-02-2021, 15:31:30
    #14
    pek akıl karı iş değil gibi.
  • 09-02-2021, 15:31:57
    #15
    5 adet son seri kartla uzun soluklu girmiş olmak.. Umarım istediğinizden de iyi olur herşey ama beni düşündürdü
    Nasıl mh değerleri, optimize ettiniz mi tune varmı?
  • 09-02-2021, 15:32:02
    #16
    Castaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/search.php?searchid=49979887

    Hocam burada bir çok kişi bulabilirsiniz.
    Şuan kazanan bir süreç bu süreçte insanların kartlarını satmaları sizce mantıklı mı ? Eth şuan 13bin e dayanmış durumda. 8 GB kartlar bile artık yetmiyor bu yüzden daha yüksek kartlara geçecekler 😉 diye düşünüyorum. Ayrıca riskli bir iş hiç kimseye gir veya girme diyemiyoruz yasal olarak 😀
  • 09-02-2021, 15:33:48
    #17
    Haydar Bingol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan kazanan bir süreç bu süreçte insanların kartlarını satmaları sizce mantıklı mı ? Eth şuan 13bin e dayanmış durumda. 8 GB kartlar bile artık yetmiyor bu yüzden daha yüksek kartlara geçecekler 😉 diye düşünüyorum. Ayrıca riskli bir iş hiç kimseye gir veya girme diyemiyoruz yasal olarak 😀
    Sizi heyecan ile takip ediyorum. Mevcut kazanç istatistiğiniz nedir ?
  • 09-02-2021, 15:35:17
    #18
    Castaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi heyecan ile takip ediyorum. Mevcut kazanç istatistiğiniz nedir ?
    Suanki duruma göre aylık 1.2 eth falan üretim gücü var sanırım