İki gündür benim de dikkatimi çekiyor. Evdeki pc ile 42mh lık bir performans ile mining yapabildim. O değer karşılığında aylık ortalama 60usd kazanırsın diye bir sonuç çıkarttı sistem bana. Bu bana yatırım için cazip geldi fakat;
araştırmalarım neticesinde, yatırım yapanların hep geri satmaya çalıştıklarını ve olayların bekledikleri gibi ilerlemediğini anlattıklarını gördüm. Dolayısıyla biraz vazgeçtim gibi.
Bu konuda bilgisi olan arkadaşları ben de dinlemek isterim.
Merak ettim kimleri takip ediyorsunuz 😀 elindeki Keri satanlar. 8gb kart alıp bunu 16 24 GB karta çevirmeye çalışanlar dir eminim

10 kart yerine 5 kart mantıklı bende öyle yaptım çünkü 3090 aldım 5 adet . Pahalı ama uzun soluklu girdim bu işe