Parası provizyonda kalan oldu mu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Parası provizyonda kalan oldu mu?
1
●
51
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Parası provizyonda kalan oldu mu?
07-02-2021, 16:40:54
#1
Endiseki
Merhaba 2 hafta öncesinde bir ödeme yaptım karşı tarafa geçmedi banada gelmedi bankayı aradım provizyonda duruyor Dediler 2 hafta oldu hala hesabıma gelmedi hiç yaşayan oldu mu ne kadar sürede gelir geri?
07-02-2021, 16:46:23
#2
serpinGO Dijital
GOOGLE PARTNER AJANS ✅
Biz ödeme alırken yaşamıştık , cuma günü ödendi. Pzt işlenmişti.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler