Merhaba 2 hafta öncesinde bir ödeme yaptım karşı tarafa geçmedi banada gelmedi bankayı aradım provizyonda duruyor Dediler 2 hafta oldu hala hesabıma gelmedi hiç yaşayan oldu mu ne kadar sürede gelir geri?