Yaşanacak yer tavsiyesi
32
●452
- 07-02-2021, 00:16:07Bak bu mükemmel bir ev.
https://www.sahibinden.com/ilan/emla...86540759/detay - 07-02-2021, 00:20:12Şu an o soğuk cennet olan yerde Rogaland Stavanger 'deyim. Okyanus yanı olmasına rağmen -11 -15 derecelerde tişört sweet ve mont ile park bahçe sokak demeden sürekli dışarıdayız. Şortla gezenlerimiz var. Havası soğuk ama yaşam tarzı gerçekten takdire şayan.Rexx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir başka arkadaşa katılıyorum. Kalabalık olmayan herhangi bir Avrupa ülkesi olabilir.
ANCAK, hiç bir yer güzel Türkiye 'm gibi olamaz. Ülkemde bazı şeylerin düzelmesi ümidiyle... - 07-02-2021, 00:30:53DenizBy_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hava çok temiz
Yeşillik
Ister köy , ister sehir hayati
Ister ahır, ister bar disko
Canin sikilirsa alir birani Sahile inersin
- 07-02-2021, 00:32:01