Şu an o soğuk cennet olan yerde Rogaland Stavanger 'deyim. Okyanus yanı olmasına rağmen -11 -15 derecelerde tişört sweet ve mont ile park bahçe sokak demeden sürekli dışarıdayız. Şortla gezenlerimiz var. Havası soğuk ama yaşam tarzı gerçekten takdire şayan.

Bir başka arkadaşa katılıyorum. Kalabalık olmayan herhangi bir Avrupa ülkesi olabilir.

ANCAK, hiç bir yer güzel Türkiye 'm gibi olamaz. Ülkemde bazı şeylerin düzelmesi ümidiyle...