• 05-02-2021, 20:46:11
    #1
    Selamlar arkadaşım iphone telefonundan yeni açılan hangi twitter hesabına girse hesap askı yiyor bunun sebebini bilen var mı ?

    kendi kişisel kullanacağı bir hesap yapmak istiyor ama ne zaman bir hesap açsa hesap anında askı yiyor , biz açıp ona veriyoruz hesap yine askı yiyor
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Eski tarihli hesap almanız sizin için faydalı olacaktır.

      IP Ban veya MAC Ban Yemiş Olabilir
  • 05-02-2021, 20:51:04
    #2
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Eski tarihli hesap almanız sizin için faydalı olacaktır.

    IP Ban veya MAC Ban Yemiş Olabilir