Selamlar arkadaşım iphone telefonundan yeni açılan hangi twitter hesabına girse hesap askı yiyor bunun sebebini bilen var mı ?

kendi kişisel kullanacağı bir hesap yapmak istiyor ama ne zaman bir hesap açsa hesap anında askı yiyor , biz açıp ona veriyoruz hesap yine askı yiyor