Arkadaşlar merhaba,
Mükellef Co ile çalışan var mı? Artıları eksileri nelerdir?
Mükellef Co ile çalışan var mı?
3
●120
- 04-02-2021, 14:45:41Çalışıyorum. Artıları muhasebecimiz çok iyi, fatura kesiyoruz, gider gösteriyoruz bir problem yaşamadık. Herhangi bir eksisini görmedim.
- 04-02-2021, 14:48:17muhasebe ücretleri ne kadar oluyor hocamBacklinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2021, 14:51:38Kayıt olurken seçenekler var bizi nereden duydunuz gibi. Seçenekler arasından R10 'u seçerseniz aylık indirimli olarak 265tl oluyor. Şu an canlı destek açık, aklınıza takılan tüm soruları detaylı bir şekilde cevaplayacaklardır.Zoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
