Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışıyorum. Artıları muhasebecimiz çok iyi, fatura kesiyoruz, gider gösteriyoruz bir problem yaşamadık. Herhangi bir eksisini görmedim.
muhasebe ücretleri ne kadar oluyor hocam