• 03-02-2021, 15:30:42
    #1
    Merhabalar değerli dostlar, bir Antalyalı olarak ziyadesiyle yabancısı olduğum bir konu hakkında fikir istiyorum. Yerden ısıtmalı evde halı kullanmalı mı kullanılmamalı mı?
  • 03-02-2021, 15:35:29
    #2
    🤖 AI Developer
    Ortaokulu imam hatip'de okumuştum, bazen hocamız sohbet veriyordu ve bir oda vardı bu sohbetler için namaz için vs. Alttan ısıtma + halılı bir odaydı. Ama zararı var mıdır bilemiyorum

    Eğer yangın vs. anlamda kullanmıyorsanız günlük evde halılı kullanmak daha iyi bir görüntü olur.
  • 03-02-2021, 15:36:18
    #3
    odayı doğalgaz gibi ısıtıyorsa alınabilir.yok ısıtmıyor sadece oturunca yere ısıtıyorsa ozaman alınmaz.
  • 03-02-2021, 15:37:51
    #4
    bu olay için satılan halılar var hocam onlara bakın , normal kalın halı koymak pek akıllıca olmaz fikrimce
  • 03-02-2021, 15:39:10
    #5
    hocam halının içeriği yalıtkan olduğu için ısının iletimi konusunda sorun yaşayabilirsiniz.
  • 03-02-2021, 15:41:31
    #6
    ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar değerli dostlar, bir Antalyalı olarak ziyadesiyle yabancısı olduğum bir konu hakkında fikir istiyorum. Yerden ısıtmalı evde halı kullanmalı mı kullanılmamalı mı?
    herhangi bir zararı yoktur, kullanabilirsiniz.

    Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer yangın vs. anlamda kullanmıyorsanız.....
    alttan ısıtma sisteminde ve petek döseli olan evlerde tesisatın içinde su dolaşmaktadır.
    ateş sadece kombi iç aksamında yanma odasında mevcuttur. ilgili videomuz: youtube.com/watch?v=Obt1it7kq6k
  • 03-02-2021, 15:43:04
    #7
    bizim ki normal petekli sistem şabın altında geçiyor borular ya ayağımla üzerine basınca çok güzel bir sıcaklık ve his veriyor bence halı olmasın çıplak ayakla evde gezin
  • 03-02-2021, 16:06:53
    #8
    Kilim kullanın altınada cırt cırt koyarsanız kaymaz