Merhabalar değerli dostlar, bir Antalyalı olarak ziyadesiyle yabancısı olduğum bir konu hakkında fikir istiyorum. Yerden ısıtmalı evde halı kullanmalı mı kullanılmamalı mı?
herhangi bir zararı yoktur, kullanabilirsiniz.
Eğer yangın vs. anlamda kullanmıyorsanız.....
alttan ısıtma sisteminde ve petek döseli olan evlerde tesisatın içinde su dolaşmaktadır.
ateş sadece kombi iç aksamında yanma odasında mevcuttur. ilgili videomuz: youtube.com/watch?v=Obt1it7kq6k