• 03-02-2021, 09:11:28
    #1
    Merhaba sayın kullanıcılar,

    R10.NET üzerinden gelen bildirimlerde E-Posta alıyorum, ancak Özel Mesaj aldığım zaman E-Posta almıyorum. Bunu nasıl çözebilirim? Ne yapmam gerekiyor?

    Bazen iş ile alakalı Cep Telefonumdan ulaşmak yerine Özel Mesaj yollayanlar oluyor, haliyle geç dönüş yaparsam (bildirim gelmediği için) iş kaçabiliyor. Forumu da 7/24 açık tutmuyorum, hep PC başında değilim sonuçta.

    Mobil cihazım için bildirim gönderen R10 uygulaması var mı? veya Özel Mesajlarda bildirim almak için ne yapabilirim?

    detay@r10.net 'e bu konuda mail attım ancak cevap gelmedi.

    Teşekkürler.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Profili düzenle -->seçenekleri düzenle ---> özel mesajı eposta ile bilgilendir
  • 03-02-2021, 09:30:06
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Profili düzenle -->seçenekleri düzenle ---> özel mesajı eposta ile bilgilendir
  • 03-02-2021, 09:35:40
    #3
    tekcarem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profili düzenle -->seçenekleri düzenle ---> özel mesajı eposta ile bilgilendir
    Sağolun sayenizde hallettim, teşekkürler.