Merhaba sayın kullanıcılar,
R10.NET üzerinden gelen bildirimlerde E-Posta alıyorum, ancak Özel Mesaj aldığım zaman E-Posta almıyorum. Bunu nasıl çözebilirim? Ne yapmam gerekiyor?
Bazen iş ile alakalı Cep Telefonumdan ulaşmak yerine Özel Mesaj yollayanlar oluyor, haliyle geç dönüş yaparsam (bildirim gelmediği için) iş kaçabiliyor. Forumu da 7/24 açık tutmuyorum, hep PC başında değilim sonuçta.
Mobil cihazım için bildirim gönderen R10 uygulaması var mı? veya Özel Mesajlarda bildirim almak için ne yapabilirim?
detay@r10.net 'e bu konuda mail attım ancak cevap gelmedi.
Teşekkürler.