• 02-02-2021, 13:03:13
    #1
    Merhaba. Ocak sonu tecilim bitiyordu fakat 2 gün önce baktığımda askerliğim 2026'ya uzatılmış. Genel bir düzenleme mi oldu? Aynı durum sizlerde de söz konusu mu? (Önlisans bitti 2 sene önce haliyle okul okumuyorum şuan)
  • 02-02-2021, 13:05:12
    #2
    2028 sonu olmuş benim de ama aklımdaki soru okul bitince bunun erkene çekilip çekilmeyeceği.
  • 02-02-2021, 13:05:58
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tecil durumunda uzatma yapılmamış ben 2025e erteletmiştim aynı durumda askerlik şubesine gidip net şekilde öğrenebilirsin.
  • 02-02-2021, 13:06:58
    #4
    Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2028 sonu olmuş benim de ama aklımdaki soru okul bitince bunun erkene çekilip çekilmeyeceği.
    daha erken mezun oldugunda %99 çekilir çünkü üniversiteler her yıl otomatik askerlik şubelerine eğitim bilgilerini gönderiyor.
  • 02-02-2021, 13:08:40
    #5
    askerliğin uzamasına sevinmeyin yaşınız geçtikce emir almak insanın zoruna gider yapıp bitirmek en iyisi
  • 02-02-2021, 13:09:44
    #6
    TorkDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tecil durumunda uzatma yapılmamış ben 2025e erteletmiştim aynı durumda askerlik şubesine gidip net şekilde öğrenebilirsin.
    askerlik şubesi de e devlet üzerinden öğrenebilirsiniz diyor. Oradan bakınca 2026 görünüyor şuan. Erteleme talebimde olmadı hiç. 2021 ocak'ta tecilim bitiyordu. 2026'ya kadar herhangi bir tarih değişikliği olur mu acaba o da merak konusu.
  • 02-02-2021, 13:10:14
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çalışmıyorsan bence biran evvel gidip gelin sonra pişmanlık duyabilirsiniz.
  • 02-02-2021, 13:11:16
    #8
    bende okul okuyorum fakat buna rağmen dün asker kaçağı olduğum tarafıma bildirildi askerlik şubesine gittim 2-3 gün sonra gel dediler bir sorun var galiba anlamadım
  • 02-02-2021, 13:12:25
    #9
    Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2028 sonu olmuş benim de ama aklımdaki soru okul bitince bunun erkene çekilip çekilmeyeceği.
    İstediğiniz zaman bozabilirsiniz hocam