Merhaba. Ocak sonu tecilim bitiyordu fakat 2 gün önce baktığımda askerliğim 2026'ya uzatılmış. Genel bir düzenleme mi oldu? Aynı durum sizlerde de söz konusu mu? (Önlisans bitti 2 sene önce haliyle okul okumuyorum şuan)