• 01-02-2021, 11:36:59
    #1
    İzmir Bornovada hafif bir sallantı oldu. Siz de hissettiniz mi?
  • 01-02-2021, 11:37:38
    #2
    ayoft.com
    Evet deprem olmuş
  • 01-02-2021, 11:38:04
    #3
    Ne hafifi 30-40 sn kadar sürdü. 6.katta olduğum için sanırım çok hissettim
  • 01-02-2021, 11:39:20
    #4
    Birden fazla oldu
  • 01-02-2021, 11:39:41
    #5
    Sabahtan beri oluyor
  • 01-02-2021, 11:39:59
    #6
    Dışarıya çıkın biraz
  • 01-02-2021, 11:40:50
    #7
    erkansay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne hafifi 30-40 sn kadar sürdü. 6.katta olduğum için sanırım çok hissettim
    Bizim burada 3 5 saniye sürdü
  • 01-02-2021, 11:41:10
    #8
    İstanbulda da sallandık.
  • 01-02-2021, 11:41:13
    #9
    hocam ege denizinde oldu ve devam ediyor 10 dkda 1