Deprem mi oldu? İzmir - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Deprem mi oldu? İzmir
16
●
253
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Deprem mi oldu? İzmir
1
2
01-02-2021, 11:36:59
#1
mlbdestek
İzmir Bornovada hafif bir sallantı oldu. Siz de hissettiniz mi?
01-02-2021, 11:37:38
#2
ahmetyigit
ayoft.com
Evet deprem olmuş
01-02-2021, 11:38:04
#3
erkansay
Ne hafifi 30-40 sn kadar sürdü. 6.katta olduğum için sanırım çok hissettim
01-02-2021, 11:39:20
#4
phpxtr
Birden fazla oldu
01-02-2021, 11:39:41
#5
Touc
Sabahtan beri oluyor
01-02-2021, 11:39:59
#6
DenqeSiz
Dışarıya çıkın biraz
01-02-2021, 11:40:50
#7
mlbdestek
erkansay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne hafifi 30-40 sn kadar sürdü. 6.katta olduğum için sanırım çok hissettim
Bizim burada 3 5 saniye sürdü
01-02-2021, 11:41:10
#8
Ogu2
İstanbulda da sallandık.
01-02-2021, 11:41:13
#9
denizemekli
hocam ege denizinde oldu ve devam ediyor 10 dkda 1
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler