• 01-02-2021, 11:42:06
    #10
    Fena oldu bu sefer
  • 01-02-2021, 11:42:21
    #11
    mlbdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim burada 3 5 saniye sürdü
    Medical park hastanesinin oradayım. 30 saniyeden fazla sürdü
  • 01-02-2021, 11:42:38
    #12
    Sabahtan beri sallanıyoruz.
  • 01-02-2021, 11:43:02
    #13
    5.2 olarak kayıtlara geçmekte büyük geçmiş olsun art arda dört deprem meydana gelmiş
  • 01-02-2021, 11:43:28
    #14
    Nasıl hissettiniz ben hiç hissetmedim
  • 01-02-2021, 11:45:23
    #15
    yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl hissettiniz ben hiç hissetmedim
    Hangi ilçedesin hocam, ben Çiğli'deyim baya uzun sürdü ve hissedildi
  • 01-02-2021, 11:45:56
    #16
    SYSVERI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ilçedesin hocam, ben Çiğli'deyim baya uzun sürdü ve hissedildi
    Karabağlar sahil tarafı hocam
  • 01-02-2021, 23:48:05
    #17
    yine oldu yeter psikoloji kalmadı