• 31-01-2021, 01:02:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İyi akşamlar, 4 yıldır Gm 5 plus kullanıyorum. Telefondan gayet memnunum. Fakat son zamanlar da batarya öldüğünden dolayı %50 civarında telefon kapanıyor. Biraz internet araştırdım ve Deji batarya almaya karar verdim. Fakat bazı forum sitelerinde bataryanın şiştiği ve ekrana zarar verdiğin söyleniyor. (Telpa ile konuştum 175 tl ücret çıktı. Oyun vs oynamadığım için vermek mantıksız geldi.)
    Sizce ne yapmalıyım ? Deji marka almak mi mantıklı yoksa orjinal bir batarya taktırmak mi ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Frknclk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      İyi akşamlar, 4 yıldır Gm 5 plus kullanıyorum. Telefondan gayet memnunum. Fakat son zamanlar da batarya öldüğünden dolayı %50 civarında telefon kapanıyor. Biraz internet araştırdım ve Deji batarya almaya karar verdim. Fakat bazı forum sitelerinde bataryanın şiştiği ve ekrana zarar verdiğin söyleniyor. (Telpa ile konuştum 175 tl ücret çıktı. Oyun vs oynamadığım için vermek mantıksız geldi.)
      Sizce ne yapmalıyım ? Deji marka almak mi mantıklı yoksa orjinal bir batarya taktırmak mi ?
      2.el sağlam batarya, yoksa deji batarya hocam.
  • 31-01-2021, 01:04:48
    #2
    Ben de GM 5 plus kullanıyorum ve geçen hafta bataryayı deji ile değiştirdim. Şimdilik gayet iyi
  • 31-01-2021, 01:05:35
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Frknclk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi akşamlar, 4 yıldır Gm 5 plus kullanıyorum. Telefondan gayet memnunum. Fakat son zamanlar da batarya öldüğünden dolayı %50 civarında telefon kapanıyor. Biraz internet araştırdım ve Deji batarya almaya karar verdim. Fakat bazı forum sitelerinde bataryanın şiştiği ve ekrana zarar verdiğin söyleniyor. (Telpa ile konuştum 175 tl ücret çıktı. Oyun vs oynamadığım için vermek mantıksız geldi.)
    Sizce ne yapmalıyım ? Deji marka almak mi mantıklı yoksa orjinal bir batarya taktırmak mi ?
    2.el sağlam batarya, yoksa deji batarya hocam.
  • 31-01-2021, 01:05:43
    #4
    Teşekkür ederim. 6 ay sonunda sorun çıktığı söyleniyor. Şişme vs önemli benim için yoksa 6 ay gayet iyi bir süre.
  • 31-01-2021, 01:07:54
    #5
    teknik servis var istanbul profilo avm de 90 tl idi sanırım orjinali.
  • 31-01-2021, 01:08:29
    #6
    Yılbaşından sonra zam gelmiş maalesef ki.
  • 31-01-2021, 01:11:05
    #7
    Frknclk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi akşamlar, 4 yıldır Gm 5 plus kullanıyorum. Telefondan gayet memnunum. Fakat son zamanlar da batarya öldüğünden dolayı %50 civarında telefon kapanıyor. Biraz internet araştırdım ve Deji batarya almaya karar verdim. Fakat bazı forum sitelerinde bataryanın şiştiği ve ekrana zarar verdiğin söyleniyor. (Telpa ile konuştum 175 tl ücret çıktı. Oyun vs oynamadığım için vermek mantıksız geldi.)
    Sizce ne yapmalıyım ? Deji marka almak mi mantıklı yoksa orjinal bir batarya taktırmak mi ?
    Merhaba, 2 yıla yakın kullanmıştım. 1 yıl bitmeden garantiden bataryayı değiştirmiştim. Batarya performansı çok güzel olmuştu. Servisten değiştirmenizi tavsiye ederim.
  • 31-01-2021, 01:18:03
    #8
    Bende de var bataryayi gecen yil degistirmistim.Benim sorunum hizli sarj tukenmesi.Anakart arizasindan dolayi diyorlar.Ben bataryadan diye degistirdim ama yeni bataryada bile gunde 2 kez sarj etmem gerekiyor.Bunlarda hastalikmis heralde.
  • 31-01-2021, 01:42:23
    #9
    Benim eski telefon gm5 plus şarjdan çıkardığım an şarjı bitiyordu batarya değiştirdim gene aynı sorun (orijinal)
    Sorunu çözemedim koydum köşeye başka telefon aldım
    Acaba sorun ne olabilir