İyi akşamlar, 4 yıldır Gm 5 plus kullanıyorum. Telefondan gayet memnunum. Fakat son zamanlar da batarya öldüğünden dolayı %50 civarında telefon kapanıyor. Biraz internet araştırdım ve Deji batarya almaya karar verdim. Fakat bazı forum sitelerinde bataryanın şiştiği ve ekrana zarar verdiğin söyleniyor. (Telpa ile konuştum 175 tl ücret çıktı. Oyun vs oynamadığım için vermek mantıksız geldi.)
Sizce ne yapmalıyım ? Deji marka almak mi mantıklı yoksa orjinal bir batarya taktırmak mi ?
Gm 5 plus
9
●65
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 31-01-2021, 01:05:35Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.2.el sağlam batarya, yoksa deji batarya hocam.Frknclk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2021, 01:11:05Merhaba, 2 yıla yakın kullanmıştım. 1 yıl bitmeden garantiden bataryayı değiştirmiştim. Batarya performansı çok güzel olmuştu. Servisten değiştirmenizi tavsiye ederim.Frknclk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle