Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
İyi akşamlar, 4 yıldır Gm 5 plus kullanıyorum. Telefondan gayet memnunum. Fakat son zamanlar da batarya öldüğünden dolayı %50 civarında telefon kapanıyor. Biraz internet araştırdım ve Deji batarya almaya karar verdim. Fakat bazı forum sitelerinde bataryanın şiştiği ve ekrana zarar verdiğin söyleniyor. (Telpa ile konuştum 175 tl ücret çıktı. Oyun vs oynamadığım için vermek mantıksız geldi.)
Sizce ne yapmalıyım ? Deji marka almak mi mantıklı yoksa orjinal bir batarya taktırmak mi ?
2.el sağlam batarya, yoksa deji batarya hocam.