• 30-01-2021, 02:09:25
    #1
    Arkadaşlar oynadıgınız pvp serverlerdan önerebileceginiz varmı yıllardır açık olan kapanma riski olmayan emek orta farketmez teşekkürler
  • 30-01-2021, 02:10:34
    #2
    mesajım bulunsun
  • 30-01-2021, 02:10:54
    #3
    Lovamt2
  • 30-01-2021, 02:11:25
    #4
    Normaline gelin bırakın pvpyi bayağı bi kanser ediyor ama en azından bir gecede kapanma ihtimali yok
  • 30-01-2021, 02:13:06
    #5
    Tr tipi istiyosan yeni güncellemeler dahil Rohan2 Erebor-Edoras-Moria serverleri var. Moria serveri yeni açıldı ve aşırı kalabalık, ticaret tıkır tıkır. Diğerleri oturmuş sunucuları. Tavsiye ederim 👌🏻
  • 30-01-2021, 02:15:48
    #6
    ben acacağım bi kaç gün sonra ona gelirsiniz bol dönüşümlü 65 250
  • 30-01-2021, 02:18:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normaline gelin bırakın pvpyi bayağı bi kanser ediyor ama en azından bir gecede kapanma ihtimali yok
    TR yi bıraktığımda kimsede mavi çelik bile yoktı şimdi tuhaf binekler lycanlar ve kasma kolaylığı oyund eski zevki vermiyor. Benim 20 den 25 olmam 2 hafta sürmüştü şimdi 1 haftada 99 kasoyorlar
  • 30-01-2021, 02:24:27
    #8
    story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TR yi bıraktığımda kimsede mavi çelik bile yoktı şimdi tuhaf binekler lycanlar ve kasma kolaylığı oyund eski zevki vermiyor. Benim 20 den 25 olmam 2 hafta sürmüştü şimdi 1 haftada 99 kasoyorlar
    Evet level kasma konusu gerçekten berbat oldu. Eskiden örümcek mızrağı basardık, geniş kılıç arardık. Şimdi her 10 levelde bir güçlü silahlar veriyor, tecrübe iksiri falan var, biraz zorlasan 1 saate 25 30 olursun. Her yerde botlar, hem kasılmana izin vermiyorlar hem de piyasayı acayip düşürüyorlar. Ama eğer level kasmayı zorlaştırırlarsa yeni oyuncu kazanamazlar. Şu an benim için en sinir bozucu şey botlar. Bi çözüm bulamadılar. Eğer güzel bi pvp tavsiyesi gelirse beni de etiketlerseniz sevinirim.
  • 30-01-2021, 02:27:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet level kasma konusu gerçekten berbat oldu. Eskiden örümcek mızrağı basardık, geniş kılıç arardık. Şimdi her 10 levelde bir güçlü silahlar veriyor, tecrübe iksiri falan var, biraz zorlasan 1 saate 25 30 olursun. Her yerde botlar, hem kasılmana izin vermiyorlar hem de piyasayı acayip düşürüyorlar. Ama eğer level kasmayı zorlaştırırlarsa yeni oyuncu kazanamazlar. Şu an benim için en sinir bozucu şey botlar. Bi çözüm bulamadılar. Eğer güzel bi pvp tavsiyesi gelirse beni de etiketlerseniz sevinirim.
    10 level de bir silah verildiğini yeni öğrendim. Oyun 2010da citizene mi ne satılınca mahfedildi. Haftalarca zindanda kastığım günleri özlüyorum.