Evet level kasma konusu gerçekten berbat oldu. Eskiden örümcek mızrağı basardık, geniş kılıç arardık. Şimdi her 10 levelde bir güçlü silahlar veriyor, tecrübe iksiri falan var, biraz zorlasan 1 saate 25 30 olursun. Her yerde botlar, hem kasılmana izin vermiyorlar hem de piyasayı acayip düşürüyorlar. Ama eğer level kasmayı zorlaştırırlarsa yeni oyuncu kazanamazlar. Şu an benim için en sinir bozucu şey botlar. Bi çözüm bulamadılar. Eğer güzel bi pvp tavsiyesi gelirse beni de etiketlerseniz sevinirim.
10 level de bir silah verildiğini yeni öğrendim. Oyun 2010da citizene mi ne satılınca mahfedildi. Haftalarca zindanda kastığım günleri özlüyorum.