• 29-01-2021, 11:29:47
    #1
    Merhaba dostlar iyi forumlar, İzmir'de ikamet edip yakın zaman da medical parkta tedavi gören var mı? Muayene ücreti tam olarak nedir? İnternette tam bilgiye ulaşamadım. Ayrıca şuan da ameliyatlar yapılıyor mu? Bundan 4-5 ay önce devlet hastanesine gittiğimde şuanda ameliyatların yapılmadığını ve bana yardımcı olamayacağını söyledi doktor.
  • 29-01-2021, 11:30:37
    #2
    ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar iyi forumlar, İzmir'de ikamet edip yakın zaman da medical parkta tedavi gören var mı? Muayene ücreti tam olarak nedir? İnternette tam bilgiye ulaşamadım. Ayrıca şuan da ameliyatlar yapılıyor mu? Bundan 4-5 ay önce devlet hastanesine gittiğimde şuanda ameliyatların yapılmadığını ve bana yardımcı olamayacağını söyledi doktor.
    Merhaba

    Medical Park'ı aradınız mı ? çünkü genellikle muayane ücretlerini telefon ile söylüyorlar
  • 29-01-2021, 11:32:40
    #3
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Medical Park'ı aradınız mı ? çünkü genellikle muayane ücretlerini telefon ile söylüyorlar
    Genelde ücret bilgilerini telefonda söylemiyorlar diye aramadım hocam. Ama arıyayım bi teşekkür ederim.
  • 29-01-2021, 11:33:14
    #4
    Hocam nasıl webde fiyatı yok 150-250 lira arasında değişiyor ücretler ayrıca ameliyat olacaksan önceden iyi bir fiyat al yoksa bir servet ödeyebilirsin. Geçmiş olsun Allah acil şifalar versin bu arada.
  • 29-01-2021, 11:33:49
    #5
    ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde ücret bilgilerini telefonda söylemiyorlar diye aramadım hocam. Ama arıyayım bi teşekkür ederim.
    Söylüyorlar hocam sadece medicalpark değil diğer özel hastaneler dahi genellikle söylüyorlar
  • 29-01-2021, 11:35:32
    #6
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylüyorlar hocam sadece medicalpark değil diğer özel hastaneler dahi genellikle söylüyorlar
    Teşekkür ederim öğrendim. Konu açacak arkadaşlar için de söyleyeyim. Muayene normal doktorlar için 135, profesor doktorlar için 335 tl imiş.
  • 29-01-2021, 11:37:35
    #7
    Geçmiş olsun hocam. Hep itici gelmiştir sanırım doktorları ile yaşadığım kişisel (sağlık veya hastane ile ilgili değil) sorunlardan dolayı
  • 29-01-2021, 11:41:16
    #8
    InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Hep itici gelmiştir sanırım doktorları ile yaşadığım kişisel (sağlık veya hastane ile ilgili değil) sorunlardan dolayı
    Teşekkür ederim hocam doktor sorunları karaktere göre değişiyor ya özel hastanede bile bu tür insanlar çıkabiliyor