Geçmiş olsun hocam. Hep itici gelmiştir sanırım doktorları ile yaşadığım kişisel (sağlık veya hastane ile ilgili değil) sorunlardan dolayı
Teşekkür ederim hocam doktor sorunları karaktere göre değişiyor ya özel hastanede bile bu tür insanlar çıkabiliyor