• 29-01-2021, 11:26:25
    #1
    Merhabalar, ben ilk defa kredi kartı kullanıyorum.
    Şimdi benim kart limitim 2 bin lira, ben bu karttan bir miktar harcama yaptım ve ay sonu simdi ekstre geldi, onu da ödedim. Fakat kart bakiyem tüm borcu ödememe rağmen 1700 olarak gözüküyor. Bu bakiyenin sifirlanip tekrardan 2000 lira olarak gözükmesi gerekmiyor muydu?

    Müşteri hizmetlerini aramadan önce buraya bi sorayım dedim
  • 29-01-2021, 11:28:04
    #2
    Hocam tamamını ödememiş olabilirsin. Borç görünmemesi yaptığın harcama kadar ödediğini göstermez. Gelecek aya devreden kısmı olabilri
  • 29-01-2021, 11:30:47
    #3
    Taksit varsa ondan olabilir
  • 29-01-2021, 11:32:45
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Ne kadar ödeme yaptınız?
  • 29-01-2021, 11:39:32
    #5
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar ödeme yaptınız?
    Tamamdır sorunu çözdüm abi teşekkür ederim