Merhabalar, ben ilk defa kredi kartı kullanıyorum.
Şimdi benim kart limitim 2 bin lira, ben bu karttan bir miktar harcama yaptım ve ay sonu simdi ekstre geldi, onu da ödedim. Fakat kart bakiyem tüm borcu ödememe rağmen 1700 olarak gözüküyor. Bu bakiyenin sifirlanip tekrardan 2000 lira olarak gözükmesi gerekmiyor muydu?

Müşteri hizmetlerini aramadan önce buraya bi sorayım dedim