Logom Nasıl Olmuş ? +R10 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logom Nasıl Olmuş ? +R10
61
●
1.432
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Logom Nasıl Olmuş ? +R10
1
2
3
4
5
6
Son
28-01-2021, 23:57:29
#1
Databir
Hayırlı geceler yeni logomuz nasıl olmuş yorumlarsanız sevinirim.
Websitemde canlı görmek isteyenler için :
https://www.theblockchainnew.com
Logo yapımında bana destek olduğu için
@
Ahmetnamli
; abime teşekkür ederim .
28-01-2021, 23:58:40
#2
eyupyx
İkon gayet güzel olmuş.
28-01-2021, 23:58:54
#3
serpinGO Dijital
GOOGLE PARTNER AJANS ✅
Renk biraz daha canlandırılabilir , eth , btc renkleri gibisinden. Onun dışında sade ve hoş bence
28-01-2021, 23:59:07
#4
liderajansim
Üyeliği durduruldu
Başarılı hocam
28-01-2021, 23:59:08
#5
cakircagdasali
Yazı rengini değiştirebilirseniz daha iyi olur hocam bence.İkonu sevdim.
28-01-2021, 23:59:18
#6
bilgiman
Onur_10 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı geceler yeni logomuz nasıl olmuş yorumlarsanız sevinirim.
Websitemde canlı görmek isteyenler için :
https://www.theblockchainnew.com
Yazı rengi hariç ikonu beğendim hocam
28-01-2021, 23:59:57
#7
laaps
Websitenizde eski logo var sanırım
29-01-2021, 00:00:07
#8
Misafir
Bence başarılı olmuş ama geliştirilmeye de açık diye düşünüyorum.
Databir
ve
Ghostmedya
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
29-01-2021, 00:00:46
#9
Databir
bilgiman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazı rengi hariç ikonu beğendim hocam
Logoyu görsellerin üzerinde kullancağımız için en uygun renk tonunda buna karar kıldık. Yineden fikirleriniz için teşekkürler hocam.
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler