Konu
Logom Nasıl Olmuş ? +R10
28-01-2021, 23:57:29
#1
Databir
Hayırlı geceler yeni logomuz nasıl olmuş yorumlarsanız sevinirim.
Websitemde canlı görmek isteyenler için :
https://www.theblockchainnew.com
Logo yapımında bana destek olduğu için
@
Ahmetnamli
; abime teşekkür ederim .