Merhaba arkadaşlar,
Lavabo tıkanmıştı ve marketten asit aldım üzerinde lavabo açıcı yazıyordu.
2 saat önce döktüm ve 5 dakika sonra sıcak su boşalttım.
içeri de 2 tane hava temizleyici makine çalışıyor ve cam açık. malum havalar çok soğuk şu an donuyorum kalorifer full açık olmasına rağmen.
sorun şu; koku hala mevcut 2 saattir gitmedi bu ben yatarken vb zehirler mi?
uyumam lazım ve camı kapatacağım.
sizce ne yapayım?
Lavaboya Dökülen Asit Hk. (Yardım)
7
●127
- 27-01-2021, 22:23:57Üyeliği durdurulduhocam zehirli gazlar sebebiyle ölüme bile gider pencereyi açık tutmanız daha hayırlıdır
- 27-01-2021, 22:25:58Hocam koku sifonun körüğünden geliyordur, asitin kokusu o kadar sürmez, ben bim den her zaman en ucuzunu alıyorum ona rağmen böyle durumla karşılaşmam. Sen lavabonun altındaki körüğü kontrol et ve dirsek şeklinde bük, içinde su biriksin, yoksa devamlı gider kokusu gelir
- 27-01-2021, 22:28:00Sıcak su döktükten sonra soğuk su döktünüz mü 10 litre kadar?
Normalde kokunun kalmaması lazım - 27-01-2021, 22:56:17hayır dökmedim çünkü lavabo açılmadı maaleseffikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2021, 22:56:53merhaba,Zalmoxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef açılmadı ama su gitti yavaş yavaş