• 27-01-2021, 22:22:32
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,

    Lavabo tıkanmıştı ve marketten asit aldım üzerinde lavabo açıcı yazıyordu.

    2 saat önce döktüm ve 5 dakika sonra sıcak su boşalttım.

    içeri de 2 tane hava temizleyici makine çalışıyor ve cam açık. malum havalar çok soğuk şu an donuyorum kalorifer full açık olmasına rağmen.

    sorun şu; koku hala mevcut 2 saattir gitmedi bu ben yatarken vb zehirler mi?

    uyumam lazım ve camı kapatacağım.

    sizce ne yapayım?
  • 27-01-2021, 22:23:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam zehirli gazlar sebebiyle ölüme bile gider pencereyi açık tutmanız daha hayırlıdır
  • 27-01-2021, 22:25:58
    #3
    Hocam koku sifonun körüğünden geliyordur, asitin kokusu o kadar sürmez, ben bim den her zaman en ucuzunu alıyorum ona rağmen böyle durumla karşılaşmam. Sen lavabonun altındaki körüğü kontrol et ve dirsek şeklinde bük, içinde su biriksin, yoksa devamlı gider kokusu gelir
  • 27-01-2021, 22:28:00
    #4
    Sıcak su döktükten sonra soğuk su döktünüz mü 10 litre kadar?
    Normalde kokunun kalmaması lazım
  • 27-01-2021, 22:29:17
    #5
    Gelen kokunun döktüğünüz lavobo açıcıdan geldiğinden eminseniz zaten 2 saattir onu soluyorsunuz demektir. Eğer emin değilseniz, kokunun giderden geliyor olma ihtimali de var. Musluğu en son seviyede açıp 5 dk kadar akıtın işe yarar diye düşünüyorum.
  • 27-01-2021, 22:31:38
    #6
    lavobo açıldımı ???
  • 27-01-2021, 22:56:17
    #7
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıcak su döktükten sonra soğuk su döktünüz mü 10 litre kadar?
    Normalde kokunun kalmaması lazım
    hayır dökmedim çünkü lavabo açılmadı maalesef
  • 27-01-2021, 22:56:53
    #8
    Zalmoxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen kokunun döktüğünüz lavobo açıcıdan geldiğinden eminseniz zaten 2 saattir onu soluyorsunuz demektir. Eğer emin değilseniz, kokunun giderden geliyor olma ihtimali de var. Musluğu en son seviyede açıp 5 dk kadar akıtın işe yarar diye düşünüyorum.
    merhaba,
    Maalesef açılmadı ama su gitti yavaş yavaş