Merhaba arkadaşlar,

Lavabo tıkanmıştı ve marketten asit aldım üzerinde lavabo açıcı yazıyordu.

2 saat önce döktüm ve 5 dakika sonra sıcak su boşalttım.

içeri de 2 tane hava temizleyici makine çalışıyor ve cam açık. malum havalar çok soğuk şu an donuyorum kalorifer full açık olmasına rağmen.

sorun şu; koku hala mevcut 2 saattir gitmedi bu ben yatarken vb zehirler mi?

uyumam lazım ve camı kapatacağım.

sizce ne yapayım?