• 26-01-2021, 13:27:50
    #1
    Ben bundan üç ay önce falan psikiyatriye gitmiştim ve bana ilaç ve rapor yazdı fakat bana 10 günden sonra günde iki adet içmemi söyledi ve ilaç ilk ay yetişmedi bende raporsuz aldım sonra bugün tekrar gittiğimde almama daha iki hafta olduğunu öğrendim ve benim ilacım bitti doktor raporuma günde bir tane içildiğini yazmış ondan dolayı yetmiyor hiçbir şekilde kaç defa randevu almayı denedim hiçbir şekilde randevu vermiyor bir aydır normalde benim bir buçuk ay önce doktora gitmem gerekliydi fakat randevu alamıyorum lütfen ne yapmam lazım nasıl ulaşırım bu doktora
  • 26-01-2021, 13:33:05
    #2
    İlacın adı neydi
  • 26-01-2021, 13:33:57
    #3
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlacın adı neydi
    prozac ve modiwake
  • 26-01-2021, 13:34:14
    #4
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlacın adı neydi

    tam aynısını yazacaktım, ağzımdan aldın
  • 26-01-2021, 13:34:24
    #5
    Özel hastaneye gidersen istediğin ilacı yazdırabilirsin
    Extra eczaneden nasil raporsuz ilac aldın ilacin neydi ?
  • 26-01-2021, 13:35:31
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    telefonla ara doktorla gorus musade ıste yanına git
    durumu anlat..
  • 26-01-2021, 13:36:09
    #7
    iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    prozac ve modiwake
    Prozac banada verdiler zamaninda fakat reçetesiz satılmıyor pek etkiside yok aslında
    Odaklanma sorunun mu var ?
  • 26-01-2021, 13:36:54
    #8
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam aynısını yazacaktım, ağzımdan aldın
    emresari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel hastaneye gidersen istediğin ilacı yazdırabilirsin
    Extra eczaneden nasil raporsuz ilac aldın ilacin neydi ?
    ilaç prozac ve modiwake raporum var zaten benim fakat günde bir tane içmem gerektiği yazıyor ve ona göre bir ay yetecek kadar alabiliyorum ama doktora gittiğim zaman bana 10 günden sonra günde iki tane içi dedi bu seferde yetmiyor bugün öğrendim rapora öyle yazdığını normalde yasağım olduğundan babam veya annem gidiyordu hep almaya dershaneden gelirken alıyım dedim böyleymiş
  • 26-01-2021, 13:37:40
    #9
    ibranos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonla ara doktorla gorus musade ıste yanına git
    durumu anlat..
    telefon numarasını bilmiyorum maalesef devlete gittiğim için