tam aynısını yazacaktım, ağzımdan aldın
Özel hastaneye gidersen istediğin ilacı yazdırabilirsin
Extra eczaneden nasil raporsuz ilac aldın ilacin neydi ?
ilaç prozac ve modiwake raporum var zaten benim fakat günde bir tane içmem gerektiği yazıyor ve ona göre bir ay yetecek kadar alabiliyorum ama doktora gittiğim zaman bana 10 günden sonra günde iki tane içi dedi bu seferde yetmiyor bugün öğrendim rapora öyle yazdığını normalde yasağım olduğundan babam veya annem gidiyordu hep almaya dershaneden gelirken alıyım dedim böyleymiş