Ben bundan üç ay önce falan psikiyatriye gitmiştim ve bana ilaç ve rapor yazdı fakat bana 10 günden sonra günde iki adet içmemi söyledi ve ilaç ilk ay yetişmedi bende raporsuz aldım sonra bugün tekrar gittiğimde almama daha iki hafta olduğunu öğrendim ve benim ilacım bitti doktor raporuma günde bir tane içildiğini yazmış ondan dolayı yetmiyor hiçbir şekilde kaç defa randevu almayı denedim hiçbir şekilde randevu vermiyor bir aydır normalde benim bir buçuk ay önce doktora gitmem gerekliydi fakat randevu alamıyorum lütfen ne yapmam lazım nasıl ulaşırım bu doktora