Selamın aleyküm,
normalde Show 22 de 822 ye kaymış çoğu kanal gitmiş
Fabrika ayarlarına sıfırlıyorum daha sonra digi kolay kurulum yapıyorum yine aynıları geliyor 22 gibi bi kaç yer boş işte 800 lere atmış.
Digitürkü aradım ekip yönlendirebiliriz ama bunun ücreti 65 TL filan dedi yazık günah belki bilen vardır çözümünü
Yardımcı olabilecek var mı?
Digitürkten anlayan var mı arkadaşlar?
11
●77
- 25-01-2021, 21:17:27
- 25-01-2021, 21:19:16Çağrı merkezini arayın hocam sinyal gönderiyorlar düzeliyor daha önce başıma geldi
- 25-01-2021, 21:20:18Yaptılar hocam illa gelmemiz 65 TL nizi almamız lazım diyorlar anlamadık gitti 😂gokseninakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2021, 21:20:30Üyeliği durdurulduBir de fişi çıkarıp takın hocam ondan sonra düzelmezse tekrar kurulum yapın 1. Kanaldayken . Bazen durup dururken böyle yapabiliyor servislik bir şey yok
- 25-01-2021, 21:21:21fişten direk dimi hocam doğru anladım fabrika ayarları sonra normal kuruluGreenWhite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2021, 21:23:17Üyeliği durdurulduAynen fişi prizden çıkarıp geri takın bakın düzelmiş mi düzelmediyse 1. Kanala gelin yeniden kurulum yapınEmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2021, 21:28:36Bu modda servis bulunamadı diyor resmen para almak için bilerek yapıyorlar vallahiErdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle