• 25-01-2021, 21:17:27
    #1
    Selamın aleyküm,

    normalde Show 22 de 822 ye kaymış çoğu kanal gitmiş
    Fabrika ayarlarına sıfırlıyorum daha sonra digi kolay kurulum yapıyorum yine aynıları geliyor 22 gibi bi kaç yer boş işte 800 lere atmış.
    Digitürkü aradım ekip yönlendirebiliriz ama bunun ücreti 65 TL filan dedi yazık günah belki bilen vardır çözümünü
    Yardımcı olabilecek var mı?
  • 25-01-2021, 21:19:16
    #2
    Çağrı merkezini arayın hocam sinyal gönderiyorlar düzeliyor daha önce başıma geldi
  • 25-01-2021, 21:20:18
    #3
    gokseninakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çağrı merkezini arayın hocam sinyal gönderiyorlar düzeliyor daha önce başıma geldi
    Yaptılar hocam illa gelmemiz 65 TL nizi almamız lazım diyorlar anlamadık gitti 😂
  • 25-01-2021, 21:20:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bir de fişi çıkarıp takın hocam ondan sonra düzelmezse tekrar kurulum yapın 1. Kanaldayken . Bazen durup dururken böyle yapabiliyor servislik bir şey yok
  • 25-01-2021, 21:21:21
    #5
    GreenWhite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de fişi çıkarıp takın hocam ondan sonra düzelmezse tekrar kurulum yapın 1. Kanaldayken . Bazen durup dururken böyle yapabiliyor dervişlik bir şey yok
    fişten direk dimi hocam doğru anladım fabrika ayarları sonra normal kurulu
  • 25-01-2021, 21:23:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fişten direk dimi hocam doğru anladım fabrika ayarları sonra normal kurulu
    Aynen fişi prizden çıkarıp geri takın bakın düzelmiş mi düzelmediyse 1. Kanala gelin yeniden kurulum yapın
  • 25-01-2021, 21:23:56
    #7
    Kumandadan mod tuşuna basılmış olabilir. Sol üstte
  • 25-01-2021, 21:27:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    9 yıl çalıştım Digitürkte müşteri hizmetlerini arayalım. HD sinyal tiki var. Onu tiklesin kurulum ile tekrardan ön sıraya alıyor.
  • 25-01-2021, 21:28:36
    #9
    Erdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kumandadan mod tuşuna basılmış olabilir. Sol üstte
    Bu modda servis bulunamadı diyor resmen para almak için bilerek yapıyorlar vallahi