Selamın aleyküm,
normalde Show 22 de 822 ye kaymış çoğu kanal gitmiş
Fabrika ayarlarına sıfırlıyorum daha sonra digi kolay kurulum yapıyorum yine aynıları geliyor 22 gibi bi kaç yer boş işte 800 lere atmış.
Digitürkü aradım ekip yönlendirebiliriz ama bunun ücreti 65 TL filan dedi yazık günah belki bilen vardır çözümünü
Yardımcı olabilecek var mı?