• 23-01-2021, 20:28:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar alibaba.com'dan Ekran kartı vs alınır mı fiyatlar türkiye'ye göre aşırı ucuz. 2 satıcı ile görüştüm 10 adet gönderim yapıyorlar ve gümrük vergisi bizim sorumluluğumuz da falan diyorlar bu konuda fikriniz nedir?
  • 23-01-2021, 20:31:06
    #2
    Kurumsal PLUS
    yunusemre5454 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar alibaba.com'dan Ekran kartı vs alınır mı fiyatlar türkiye'ye göre aşırı ucuz. 2 satıcı ile görüştüm 10 adet gönderim yapıyorlar ve gümrük vergisi bizim sorumluluğumuz da falan diyorlar bu konuda fikriniz nedir?
    İnternette Alliexpresden Alınan Ekran Kartlarının 1050Tİ İmajı Verilmiş 10 Senelik Ekran Kartları Olduğunu Okumuştum
  • 23-01-2021, 20:32:10
    #3
    Bir arkdaşım aldı bir sorun olmadı. Gümrük vergisini siz veriyorsunuz
    • yunusemre5454
    yunusemre5454 bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 23-01-2021, 20:33:21
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkdaşım aldı bir sorun olmadı. Gümrük vergisini siz veriyorsunuz
    İlginç gümrük vergisi bize ait diyolar.
  • 23-01-2021, 20:36:22
    #5
    yunusemre5454 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginç gümrük vergisi bize ait diyolar.
    onlar nasıl ödüyor ki gümrük vergisini? fiyattan düşürebilirler ama onların ödeyebilmesi zor gibi sanki
  • 23-01-2021, 20:40:18
    #6
    burakeo97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlar nasıl ödüyor ki gümrük vergisini? fiyattan düşürebilirler ama onların ödeyebilmesi zor gibi sanki
    Vallahi hiç bilmiyorum gümrük vergisi bize ait diyor. Başka bişe demiyor tusf bi durum birde bukdr uygun olması şaşırtıyor
  • 23-01-2021, 20:52:59
    #7
    Gümrük vergisini onların ödemesi diye bir durum çok zor hocam iyi araştırın bence.
  • 23-01-2021, 20:54:50
    #8
    yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gümrük vergisini onların ödemesi diye bir durum çok zor hocam iyi araştırın bence.
    Valla çok karışık bir durum böyle bir durumda spariş edemem vallahi
  • 23-01-2021, 20:56:51
    #9
    Aliexpress de amazon sistemine geçtiği kendi aracılığıyla yollanan ürünlerde vergiyi peşin alıyor yani vergi bizden dediği o muhtemelen