Merhaba arkadaşlar alibaba.com'dan Ekran kartı vs alınır mı fiyatlar türkiye'ye göre aşırı ucuz. 2 satıcı ile görüştüm 10 adet gönderim yapıyorlar ve gümrük vergisi bizim sorumluluğumuz da falan diyorlar bu konuda fikriniz nedir?